
امشب چهار شنبه سوریه شبی که کل خونواده بیرونن...من ... ترجیح دادم نرم آخه دیگه مثل قبل با این چیزا حال نمیکنم...❤ نه اینکه دوست نداشته باشم نه اصلا...هم میترسم...هم حسش نیس...ترجیح دادم اعتراف گوش بدم.فک کنم بیشتر از 30 بار شده...وقتی این آهنگ و گوش میدم حس میکنم تموم اعترافات قلبمه...❤ خلاصه بگم بعد از تقدیر اعتراف تنها آهنگیه که باش گریه کردم...#...
ادامه مطلب